تاثیر انواع پله در زیبایی خانه
بازسازی خانه | بازسازی منزل | بازسازی آپارتمان | بازسازی ساختمان
تاثیر انواع پله در زیبایی خانه
چهار شنبه 26 آبان 1400 ساعت 10:19 | بازدید : 73 | نویسنده : admin | ( نظرات )

بازسازی خانه

راه پله یکی از راه های ارتباطی بین طبقات در هر ساختمان است. در گذشته در ساخت پله تنها به همین موضوع توجه شده است ولی امروزه علاوه بر کاربرد پله به تاثیر آن در زیبایی خانه شما و طراحی دکوراسیون داخلی نیز توجه می شود. طراحی انواع پله ها در ساختمان نشان داده است که پله نیز می تواند سهم بسزایی در زیبایی هر خانه داشته باشد. اگر قصد بازسازی خانه خود را دارید و  پله های خانه تان قدیمی هستند، وقت آن رسیده تا پله های خود را مجدد بازسازی کنید.

در خانه های بزرگ و ویلایی، خانه های دوبلکس، تریبلکس و سوپر لوکس شما می توانید انواع پله ها را برای طراحی در نظر بگیرید و با توجه به سلیقه شخصی خود و سبکی که برای خانه خود انتخاب کرده اید، نوع و طرح پله مورد نظر خود را انتخاب کنید. در نوسازی و بازسازی خانه انتخاب یک طرح هوشمندانه می تواند زیبایی خانه شما را صد چندان کند.

 

انواع پله در نوسازی و بازسازی خانه
 

راه پله چوبی: این سبک راه پله از طرفداران زیادی برخوردار است. شما می توانید از چوب برای خود پله ها و یا حتی نرده ها استفاده کنید. قدم گذاشتن بر روی چوب حس حضور در طبیعت را به شما القا می کند و به نوعی آرامش بخش است.

 

راه پله فلزی: پله های فلزی نیز در دسته پله های مدرن قرار می گیرند که با دو نوع ساده و حکاکی شده می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. فلز را می توان با مصالح و متریال دیگر ترکیب کرد و زیبایی بیشتری به محیط خانه بخشید.

 

راه پله مارپیچ: یک نوع از رایج ترین راه پله ها در خانه های دوبلکس و ویلایی راه پله به شکل مارپیچ است. این نوع راه پله ها را می توان با متریال گوناگون ساخت. رایج ترین حالت در ساخت راه پله مارپیچ استفاده از دو نوع متریال مثل شیشه و فلز یا چوب و فلز است.

 

پله مخصوص فضای کوچک: در برخی از خانه ها که فضای کافی برای طراحی پله های بزرگ وجود ندارد می توان از پله هایی که مخصوص فضای کم طراحی می شوند استفاده کرد. این پله ها نیز به صورت مارپیچ ساخته می شوند ولی به نسبت پله های مارپیچ معمولی جای کمتری می گیرند.

 

راه پله ساده و معمولی: این راه پله ها به خاطر طراحی ساده ای که دارند هزینه کمتری نیز با خود به همراه دارند. زمان اجرای پروژه پله های معمولی نیز به نسبت سایر پله ها کمتر است.

 

بازسازی خانه کارویس
مجموعه کارویس با تجربه فراوان در زمینه بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون داخلی به شما کمک می کند بدون هیچگونه نگرانی پروژه بازسازی خانه خود را به سرانجام برسانید و از داشتن یک خانه زیبا و لوکس لذت ببرید.




موضوعات مرتبط: بازسازی خانه , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازسازی خانه و آدرس homerenovation.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 467
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 10
:: بازدید سال : 21
:: بازدید کلی : 1938